reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
peter cifra

peter cifra

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snehová vločka na rozpálenej peci Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

tri cesty

peter cifra

tri cesty

Nebeská klenba sa chvela v rytme Tecciztemocových úderov na bubon. "Tak toto je klopanie na nebeskú bránu" pomyslel som si. Bránu do neba a našej duše zároveň. Spev mladého toltéckeho bojovníka splýval so spevom náčelníka Xolotla a Tanec Ohňa vrcholil. Starý náčelník sa s Ohňom rozprával a mladý bojovník ho ochraňoval. Každým okamihom bolo Ohňa viac a viac až napokon bolo všetko v jednom plameni...

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
zákon úsmevu

peter cifra

zákon úsmevu

v poslednom období trávim viac času sám. dalo by sa povedať, že som sa vyhýbal spoločnosti. mám jednu kámošku, ktorá po strate veľmi blízkeho človeka sa stala takou samotárkou, ktorej sa nemôžem rovnať :) nezdalo sa mi, že jej izolácia prospieva. zdá sa mi, že v samote sa z nás postupne, nenápadne vytráca radosť a smiech - korenie života. zrazu som sa v tom zrkadle uvidel.

  • 14. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu